نصب و راه اندازی جک پارکینگی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

اتصالات

نحوه اتصال باکس به دستگاه های مربوط به شرح زیر می باشد:

1:کانکتورF_N):این کانکتور به برق 220ولت ACمتصل می شود و وظیفه آن انتقال برق به برد کنترل می باشد.

2:کانکتور(LAMP):این دستگاه مجهز به تایمر قابل تنظیم می باشد،درصورتی که این کانکتور به لامپ پارکینگ متصل شود به محض باز شدن درب ها لامپ روشن شده وبابسته شدن درب پارکینگ،تایمر روشن شده و بعد از اتمام تایم لامپ خاموش می شود.(تنظیم کارخانه20ثانیه می باشد).

3:کانکتور(FLASHER):مستقیما به برد فلشر متصل می شود.لازم به ذکر است که تایم فلاشر در هنگام باز و بسته شدن باهم فرق دارد.این سیستم به شما این امکان را می دهد که با دیدن فلاشر متوجه شوید که درب های پارکینگ درحال بسته شدن یا باز شدن است.

4:کانکتور(12ولتAC):هرکدام از سنسور های فرستنده و گیرنده دارای تغذیه برق ACمی باشد،که این کانکتور به صورت موازی به هردو آن متصل می شود.

5:کانکتور(M1):داخل جعبه جک پارکینگی دوعدد بازو وجود دارد،که هرکدام از آنها روی یک درب نصب می شود.M1(موتور اول یا دری که اول باز می شود)دارای دو سیم به رنگ های آبی و مشکی می باشد که هرکدام به ترتیب سرجای خود بسته می شود.

6:کانکتور(M2):داخل جعبه جک پارکینگی دوعدد بازو وجود دارد،که هرکدام از آنها روی یک درب نصب می شود.M2(موتور دوم یادری که دوم باز می شود)دارای دو سیم به رنگ های آبی و مشکی می باشد که هرکدام به ترتیب سرجای خود بسته می شود.

7:کانکتور(STOP_CLOSE_OPEN):این کانکتور جهت فرمان دستی می باشد.(باید توجه کنید برای نصب کلید فرمان دستی بایدJAMPERبینCOMوSTOPرا بردارید.

8:کانکتور(ELECTRONIK  LOCK):درصورت نصب قفل برقی سیم های آن مستقیما به این کانکتور متصل می شود.

9:کانکتور(COM_SENS1):کانکنور COMمستقیما به COMسنسور گیرنده (RX)متصل شده و کانکتور SENS1مستقیما به NCسنسور گیرنده(RX)متصل می شود.

10:کانکتور(ANT):هر باکس فلاشر دارای یک سیم ANTاز نوع RG58به اندازه 4متر می باشد که این سیم مستقیما به کانکتور ANTوصل می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 15 / 12 / 1394برچسب:, | 3:41 بعد از ظهر | نویسنده : addmin mahyar |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ماهی بلند